Crappy day

Snacka om att vakna på fel sida. Har redan hunnit vara förbannad på Hasse, 3 ggr, då han väckt Edwin. Första gången kl. 03:30. INTE KUL !

Så nu ligger man här under täcket med en sovandes Edwin brevid och undrar om man kanske överdrev lite.
Antagligen, men vafan hela morgonen har varit precis skit.

 
Tänkte väl snart pallra mig upp, stoppa några kulor i kistan och göra mig iordning för ska kika om man kan hitta någon julklapp till Hasse, och 2 pyjamasar till Edwin. Fan ungen växer ju ur dom på en månad så ofta står vi här utan, så ska kika om man hittar något. Josefine och Tilde gör oss sällskap så avrundar väl med en fika.

Sköt om er !
/Malin


Kommentarer
Postat av: Chris

Hej!



Jo jag är jättenöjd med den- varm och mysig. JA nu när det som idag tex är 15 minus ute har han sin tjocka overall på sig under. Är det lite varmare kör jag bara vindfleeceoverallen från POP under. Gillar att den går att dra upp så långt just för att man verkligen kan bädda om dem liksom:-)



Ses på Lördag! :-)



KRAM

2010-12-15 @ 12:53:33
URL: http://chrisdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0