Sömntutor

Då har vi precis slagit upp ögonen efter en välbehövlig liten powernap. Shit vad trött men är ibland alltså. Kvällen igår var katastrofal med en övertrött Edwin, en trött mamma och en om möjligt, ännu tröttare pappa. Skrik, gråt och misshandel av mina bröst stod på schemat. Halv tolv somnade Edwin iaf efter många om & men, sov hela natten och vakna 7 imorse, snabb matning för att sedan däcka igen och sova till nio. Skönt med dessa rutiner, han sover hela nätterna utan mat sen nästan 2 månader tillbaka.
Tänk de stackars föräldrar som måste gå upp 4-5 på morgonen eller behöva ränna upp och mata stup i kvarten.

Varit på BVC idag sen har vi inte hunnit mkt mer. Sitter och funderar lite på dopet. Alltså jag är ingen människa som gillar att hålla i saker, planera och förbereda. Jag hatar det, usch det är tråkigt. Tur att Edwins farmor gladeligen ställer upp för hon älskar sånt, så kommer jag undan lite åtminstone. Och till råga på allt, när vi skrev inbjudningarna så började vi först med att skriva allas namn och det för att se hur många det behövdes. Tror ni inte pennfan sluta fungera sen då efter ett par, så blev 2 olika färger på texterna och jag som är lite perfektionist när det kommer till sånt höll på att flyga i taket men orkade verkligen inte göra om allt.
Så igår, ringde det en liten nisse och kommenterade detta. Fan Linus , att det skulle vara just du. Oväntat? NEJ, fast skoj var det för han är nog den enda som kan med att kommentera en sån sak.

Nej om man skulle ta och resa på arslet och göra lite nytta innan Hasse kommer hem, äsch vi skiter i det. Idag strejkar vi jag & Edwin . Vi hittas under täcket på Falkvägen.

So long!
M


PS. Det luktar bajs här, och det är inte jag! :) DS



Jag vill göra om vårt sovrum, superläckert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0