Cribs och finbesök

Goddag.
Igår var en mycket bra dag. Vaknade tidigt, åtta, käkade lite frukost väckte Edwin för mat och sen hämtade Carro upp mig. Det var dags för första ridturen sen Edwin kom. Slutade ju rida pga olika faktorer i 7:e månaden men nu var det dags. Var hur mysigt som helst, galoppera i ett orört snölandskap.

Idag har vi haft soffhängssöndag och finbesök utav Emily och Egon. Shit vilka människor eller, jag älskar dom. Vi flumma här hemma, Egon gjorde ett eget avsnitt av cribs och sen slöa vi mest och snacka skit. Känns så himla segt att de bor i Göteborg, hade gärna setts oftare men vad gör man. Känns ändå som igår :)

Har precis kommit på att det är 2:a advent, jisses vad tiden går. Blev ingen frukost imorse för vi var ute och busade i snön med Mira men tänkte att jag strax skulle väcka lilleman och bege oss iväg till affärn lite för att handla till lite kvällsmys såhär 2:a advent. Nachos och säkert lite godis.








Hoppas alla får en trevlig kväll, det ska vi ha !


Kommentarer
Postat av: sanna

Åhh vad mysigt det ser ut!

2010-12-05 @ 18:04:26
URL: http://sannissa.blogspot.com
Postat av: linus morgan

the condemed?? gone baby gone kan jag erkänna e en riktigt skön film..

men en jävla nu ska vi döda så många som möjligt på ett så urballt stt som möjligt njaaa.

framför allt inte i en film som det görs en lika dan var annat år typ

2010-12-07 @ 14:02:16
URL: http://ottann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0