Bil


Ååh igår äntligen gjorde jag mitt första skivstångspass på flera år. Var skoj även om passet i sig inte var så intensivt utan mest segt. Jag vill ha många repetioner, varva snabba och riktigt sega men men. Hade med mig Hasse vilket roade mig att se honom pusta & frusta brevid mig, men för att vara otränad så gjorde han en helt okej insats. Tror ni att han känner det idag i musklerna ! :)

Jag längtar redan tills nästa gång men just nu ska jag låta musklerna återhämta sig lite först så jag inte får massa inflammationer som när jag tränade för ett par år sedan. Blir lätt att man bara tränar & tränar och inte lyssnar på att kroppen faktiskt behöver vila.


Nu har jag precis slagit ner stjärten i soffan efter en sväng till Tidaholm där vi kikade på en bil. Riktigt sunkig och inget vi ville ha så istället kikade vi på en liten Nissan Micra här i Skövde. Vi har insett att 2 bilar vore skönt då Hasse behöver en bil att pendla i till jobbet och jag behöver bilen hemma ibland. Så fick bli en liten Micra, ful som stryk men billig i drift och det kan vara skönt att lägga pengar på annat än bensin i litervis ..


Tänkte strax slänga mig i sängen med min nya bok "Mannen under trappan" .
Imorgon väntar ett besök på barnkupolen tillsammans med mamma Sanne och Lykke, sen ska jag hämta mami i Falköping där hon opererat handleden. Så vi ska ta en trip till Falbygdens Ost och deras julmarknad.

Nej, dags att mjölka lite. Ha det fint!
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0