Crap

Skit också. Jag och Elin hade bokat en kväll tillsammans, sisters night out. Vi hade tänkt att på på galan på valhall, titta på svettiga, vältränade manskroppar uppe i ringen men icke sa nicke. Elin hade tagit ledigt från jobbet men fick nu beskedet att vikarien som skulle jobba för henne ringt och sjukanmält sig. Så tyvärr blev kvällen inställd och Hasse kan inte följa med för Edwin har ingen barnvakt eftersom mamma är nygipsad och farmor är i Göteborg. Ringde Sanna men eftersom det var lite snabbt inpå, 1 timma, hade hon annat för sig ikväll.

Så nu spenderas kvällen hemma, självklart supertrisst att det inte blev något men jag & Hasse får lite tid för varandra. Och jag ska ju faktiskt iväg på sexparty och första utgången på över ett är nästa helg så jag tar igen det då.

Nu ska jag joina min min som skivar grönsaker. Dags för lite mat.



Var på babysim idag igen. Bilden är dock från Edwins första bad då han dök <3


Kommentarer
Postat av: sanna

ååhh söt edvin! DUUUU vill fan ha en rabbit, köp en åt mig, hahaha!! Synd att jag inte kunde följa med babe! <3

2010-11-20 @ 17:35:59
URL: http://sannissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0