Hans vs PiriPiri

Hahahha, har skrattat så jag vek mig dubbel. Kom hem från gymmet och satte igång med matlagningen. Hasse var med i köket och pilla och det hela slutade i att Hasse som för det första inte gillar starka saker stod och nästan spydde i diskhon. Hade 2 färska PiriPiri som jag fått utav svärmor att ha i matlagning.
Hasse fick för sig att provsmaka och efter lite mutning gick det vägen. Så många sekunder som han kunde tugga på denna skulle jag ge valfri "behandling" 
Han höll på att dö, spottade och fräste, såg ut som han skulle explodera & kvävas på samma gång. Han envisades också med att dricka vatten, vilket jag påpekade bara gör det hela värre. Slutade med att han ulkade ömsom åt en brödbit för att stilla den brinnande känslan i munnen.


Hans in pain :)


Annars har dagen bestått i ett besök på Barnkupolen. Jag måste säga att jag blev grymt besviken. Hitta ingenting, jo en overall för 1300, vilket skämt. Kanske blir bättre när barnen är ett par år men nu fanns det ju ingenting för små killar. Klädutbudet var i princip obefintligt. Så vi begav oss till Elins Esplanad och slog ihjäl ett par timmar där. Jag hittade en tröja på Gina till mig, supersöt, och så hittade jag faktiskt ett par byxor till Hasse på H&M  som han verkligen behöver och 3 bodys till Edwin och så en ursöt mössa till gullungen :)



Ha en fin kväll, det ska jag iaf! :)
Malin



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA hade jag velat sett, valfri behandling gillar jag också, hahaha Det är bra att du introducerar edvin i en björnfitta när han är så liten, han kommer kunna allt om våra kön som stor nu ;)

2010-11-21 @ 21:53:15
URL: http://sannissa.blogspot.com
Postat av: linus morgan

http://www.youtube.com/watch?v=Tg4u7ko333U



u got saxroll'd edvin



från din bästa farbror :D

2010-12-03 @ 02:29:16
URL: http://ottann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0