Måndag


Startade dagen med en dusch , det var dags för Edwin att duscha för första gången och han gillade det skarpt. Tur det, skönt att faktiskt kunna duscha honom istället för att bada i baljan, speciellt nu när vi ska göra premiär på babybadet på lördag. Tänk vad stor mammas lilla kille blivit.

Annars var det en lugn dag, tog en tripp till Maxi för att handla lite mat och nu ikväll så tog vi oss en promenad till biblioteket. Hittade en bok med rim och visor som inkluderade övningar för Edwin. Han gillar ju musik, precis som resten av familjen och jag tycker det är viktigt att få in så mkt musik i mitt barns liv som det bara går.
Finns inget som går upp mot lite musik när man är nere eller när man vill orka det där "lilla extra" på löprundan.

Nu ska vi lägga lillkillen innan det är dags för lite mys i soffan framför Pensionärsjävlar.




Jag & Edwin i höstsolen <3

Kommentarer
Postat av: lina

hur duschar ni honom?? kul med babysim=)



kram lina

2010-11-02 @ 07:46:47
Postat av: Malin

Lina. Vi duschar tillsammans, han sitter på höften på mig växelvis. Aah ska bli skoj, plaska lite :)

2010-11-03 @ 22:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0