Ny vecka.

Dags igen, ny vecka och nya tag. Helgen som vart var en trevlig sådan. Jag gjorde det, årets första utgång och den var faktiskt lyckad. Startade kvällen runt 18 hemma hos Hanna med sexparty, var ju på ett sådant hos Carro för inte alltför längesen så hade ju redan sett allt men trevligt ändå. Flickor, några glas och sex ( som samtalsämne ) är en bra kombo.
Träffade 2 gamla klasskompisar som man inte sett på år & dar, var skitkul. De var fortfarande lika underbara :)

Avslutade tidigt, man orkar inte festa som förr. Man ska ju kunna gå upp tidigt och ta hand om barnen, man vet ju aldrig vad dagen har att bjuda på.


I torsdags hade vi förresten lite besök. Vår nya hyresvärd kom hit för lite kontraktskrivning och diverse småprat. Nu är det bestämt, vi flyttar. Igen. Fast denna gången till ett hus, som vi letat och nu har vi hittat det. Jättefin trävilla, 2 plans med en helt underbar stor fruktträdgård. Fast först ska det renoveras så flyttar in gör vi på vårkanten. Känns lite ledsamt att flytta från Vadden eftersom vi stormtrivs men vi värdesätter en egen gräsmatta och lite mer frihet. Så till midsommar ska ni inte boka upp er, för då ställer jag & Hasse till med storkalas hemma på gårn :)

Nu ska jag ta min älskade son som slickar mig på armen, hungrig?


Kommentarer
Postat av: Hikki

Har nu köpt hus??...gud va roligt!!.....Vill ju med köpa, men får nog vänta något år till:/

2010-11-30 @ 13:54:36
URL: http://melissaramadani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0