Ost

Idag har jag käkat alldeles för mkt utav den varan, känner mig som en ostboll. Svullen och jäklig.
Hämtade upp mamma från sjukhuset i Falköping och tillsammans åkte vi till Falbygdens Ost för att gå på deras julmarknad. Köpte en del små ostar, lite kex och en himmelskt god mousserande fläderdryck.

Efter det svängde vi förbi Kinnarp för att köpa lite kläder till Edwin, blev 2 bodysuits, en mössa och en mysfilt. Har haft en underbar dag med mamma min, längesen det bara var vi. Edwin var ju förstås med men han kan ju inte delta i samtalen. Han blev nertittad i sin vagn av alla pensionärer som marknaden förövrigt bestod utav. Nyss kommit hem vilket gjorde att jag inte hann besöka Barnkupolen som öppnade idag men det får bli en annan dag.

Nu ligger Edwin i gymmet och Mira har fått sig ett bad som var välbehövligt efter de 2 senaste veckornas väder, själv ska jag ta på mig mina mysigaste mysbyxor och burra ner mig i soffan. Är fruktansvärt trött.

So long.
Malin

Kommentarer
Postat av: joline

ja de hoppas jag med, jaha okej, ja ja skickar på facebook!:)

kram

2010-11-19 @ 23:47:34
URL: http://jjjoline.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0