Saturday

Shit vad tiden springer iväg. Nu är det i alla fall lördag vilket betyder att Hasse är ledig och vi kan spendera lite tid tillsammans, alltså.. SOFFHÄNG.
Nej även om vi just nu ligger i soffan hemma hos min mamma så är dagen fullspäckad. Ska strax ta tag i oss och fixa iordning här, efter min lillebror som slutade veta vart diskmaskinen var belägen så fort mamma åkte iväg till Norge. Sen är det dags att dra hemåt, hämta bikinin..det är dags för Edwin debut på badhuset :)
Lilla Tilde följer med och plaskar i vattnet också så det ska nog bli kanon.

Haft en skum natt, drömde helt knasigt.
Kom ner i vardagsrummet efter att ha spenderat natten hos mamma och hittar Edwin liggandes vid hennes bröst och tuttar. Hon verkade tycka det var helt normalt men jag blev både sur & äcklad. Tur att det bara var en DRÖM men kan inte i för allt i världen förstå varför jag skulle drömma något såå sjukt eftersom mamma aldrig skulle komma på tanken.
Jag är så fruktansvärt glad att alla i Edwin närhet tar hand om honom bra, och framförallt på det sättet som Hasse & jag vill. Jag vet inte hur många inlägg jag läst på familjeliv där mammor tyckt att svärmor "tar över" Fy fan vad jobbigt det måste vara. Min svärmor är underbar, såväl mot Edwin som mot mig och jag tycker det är skönt att bara kunna lämna över honom ibland och veta att han är i goda händer.

Nog om det.

Nu ska jag väcka min man som "blundar" i soffan, det är så han säger när han somnat - Haha.

So long



Edwin & Tilde på sin senaste playdate ! :)

Kommentarer
Postat av: Chris

Åh vad mysigt- hoppas han gillade badet! :-)

2010-11-08 @ 19:22:28
URL: http://chrisdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0