Söndagsångest

Söndagsångest, det var längesen man hade. Vilket förövrigt är underbart. Jag njuter av tiden tillsammans med mitt barn, av att få se de små framsteg han gör varje dag. Vem vill gå upp till jobbet när man kan mysa med det underbaraste som finns?!

Idag har vi förövrigt tagit det lugnt, haft det mysigt med pappa Hans eftersom det är fars dag, hans första dessutom. Så 2 presenter får han, varav en är lite försenad :) Lägger upp bild när jag hämtat den.
Igår mötte vi upp Josefine & Tilde för lite babysim, Edwin hade dock inte vilat sin välbehehövda middag vilket märktes då han inte alls var lika glad. Han var inte ledsen men inte lika oberörd som annars. Men vi dök lite igen och flöt runt där i det varma vattnet. Freddy tog ju ett jättefint undervattenkort på Edwin från första gången så ska se om jag kan få tag på det & lägga upp. Han är så söt min lilla prins.

Nu är det inte många timmar kvar av söndagskvällen men tänkte kika på Jersey Shore innan jag slänger mig i sängen. Imorgon väntar en sångstund i Däldernas Kapell eftersom det inte är något på tisdag i stan. Sen tänkte jag överlämna Edwin till Hasse ett par timmar när han kommit hem från jobbet för jag tänkte ta en sväng till gymmet och röra lite på dököttet.

Ha det fint.
M








Kommentarer
Postat av: Pappa Hans 0

Tack för en underbar dag älskling

2010-11-14 @ 22:13:39
Postat av: sara

Ni är ju så fina tillsammans. :)

Och edwin är ju gaalet söt. :)



Jag längtar sååå efter min goding. :)

Då måste vi dra några barnvagns race. :) Bli nsygga och smala till sommaren, ;O??

2010-11-15 @ 21:25:27
URL: http://saantos.blogg.se/
Postat av: sara

Vad hääärligt. :)



det känns bra, lite nervöst bara. :) Men vi är nog redo, vi har ju längtat i 9 månader såå. :) hihi.



Är dock lite smånervös över hur santos skall ta den nya familjemedlemmen.. hur presenterade ni Edwin för Mira?

2010-11-16 @ 20:29:17
URL: http://saantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0