Sweet

Igår blev det ett trevligt besök på Falbygdens Ost med Edwin & hans famor. Köpte på mig dessa underbara mousserande fläderdrycker, en ostbit, lite kex och Morfars Enebärsdricka. Mumma !
Förmiddagen bestod i mys och en långpromenad i snön med Mira och Edwin. Mira älskar snön så medans Edwin sov i solen så hoppa och busade vi i snön.


En busig Mira




Bök i snön

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu sitter jag här med Edwin i knät, älskade unge. Precis fixat 100mb/s bredband gratis från Telia året ut eftersom vi tydligen bor i en e-märkt fastighet. Så kan ni gissa vad jag ska roa mig med nu, ska ladda ner allt jag missat av alla olika serier så jag har en del att göra under jul & nyår när alla andra aktiviteter har julstängt. Hade tänkt träna men men ichias-nerv krånglar igen så kan knappt gå. Så ska töja lite snart så jag kan genomföra konditionsträningen med Josefine imorgon och tänkte be min man om lite mjukgörande massage efter det.


Förresten, vad ska folk göra på nyår? Eftersom vi är relativt nyblivna föräldrar så vill vi hitta på något skoj med ett par andra där det inte innebär att "supa skallen av sig" som folk tycks tro att nyår består utav.

Ha det fint.
Malin


Kommentarer
Postat av: josefine

vi kanske kan hitta på nått =)

vi vet inte heller vad vi ska göra!

2010-12-03 @ 11:15:52
Postat av: linus morgan

min ichias-nerv krånglar.. hahaha

inte för att det e kul att du har ont..

men jävlar vad gammalt det lät.. :D

hoppas det blir bättre iaf.. ;)

2010-12-03 @ 13:29:35
URL: http://ottann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0