Wow

Heelt sjukt. Säger inte vad. På ett bra sätt. Det gillar vi.

Nyss klivit innanför dörren, dagen har varit fullspäckad.. Imorse skotta jag fram bilen, drog ner till stan och plocka upp Josefine & Tilde så kila vi till babyrytmiken. Mkt trevligt idag med trevliga mammor. Snurra hem och tog emot Sanna som jag träffar alltför sällan, tyvärr. Men man har ju egna liv och aktiviteter som inte alltid överensstämmer med hennes så man får planera & passa in :) Mkt trevlig fika hemma hos oss iaf, blev väl det gamla vanliga snacket. SEX, mitt och Sanna main topic :) Hon kila sen iväg till tandläkarn och då begav jag mig för att hjälpa mami att handla lite mat med sitt gips.

Edwin redo för snön & Maxi

Ikväll är det tv-kväll här. Desperate och Cougar Town är det som står på schemat, men först lite mat i magen. TOAST , we love our toastmaster..fick den av hasses farmor i förlovningspresent och i vårat hus är den välanvänd.

Just det, köpte en ny adventsljusstake på Sköna Rum igår, love it.


Ha en fin kväll allihopa, yra inte bort i snön.
/Malin




Kommentarer
Postat av: sanna

SEXSEXSEX, bästa ämnet att diskutera;) <3

2010-11-24 @ 19:39:23
URL: http://sannissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0