Hemma

Borta bra men hemma bäst. Tänk vad mkt det ligger i det.

Har haft 2 underbara dagar med pappa i Örebro. Besökte Anders i torsdags ett par timmar. Han var precis som jag kom ihåg honom. Anders är en person som varit en stor del av mitt liv under många år när jag var liten, en person man saknat att ha på senare år. Blev så att jag växte upp, var alltmer sällan och hälsade på och åren bara sprang förbi. Nu tio år senare var det ett kärt återseende. Vi fikade och bara pratade, skönt.

Fredagen spenderades på stan, köpte lite nya kläder till Edwin men hittade inget till mig själv. Trots att pappa betalade, tänk att det alltid är så. När man väl får/har pengar så hittar man aldrig något man vill ha medans när man är pank... ja då kryllar det av "have-to-have-plagg"  Varför är det så?


Nu tar jag & min fina familj en liten tripp på stan, bara strosa runt lite.

So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0