Örebro

Ligger i sängen med massa tankar och kan inte sova. BLÄ ! I want John Blund to pay me a visit .

Kollade in Sannas blogg nyss, hon hade klippt sig. Såå fint, såå fräsch. När man ser det blir man så sugen på att göra om sig själv lite också. Ny haircut men hur? Jag har iaf bestämt mig för att jag inte ska klippa av mig håret, för varje gång jag sparat ut det så ryker det. Så nu är det här för att stanna, klart att en frisyr inte skulle sitta fel men på längden får det vara. Ja, jag är feg..som tusan också !

Nu sover mitt hjärta, älskade unge.
Imorgon gör vi stan i Örebro tillsammans med morfar & hans plånbok. Love being spoiled .

Natti.


Kommentarer
Postat av: sanna

Det är läskigt med så kort hår kan jag lova... =) men jag gillar det ;) Pusss

2010-10-30 @ 15:11:58
URL: http://www.sannissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0