PENGAR

Pengar kan verkligen konsten att förstöra.

Har varit en riktig skitdag, liksom alla dagar dagar runt löning och räkningar på hög.Vet inte om jag ska skratta eller gråta. Fan hur jag än vrider & vänder på allt verkar det aldrig gå ihop. Det blir väl inte lättare av att Hasse inget jobb har, är så fruktansvärt frustrerande. Man bara gnäller, gnäller & gnäller, och jag gillar inte att gnälla. Jag gillar inte när min mammapenning inte räcker till för alla räkningar och jag hela tiden måste prioritera om. Hur mycket jag än vill vara hemma med min son så känner jag att om det inte händer något snart så får väl jag gå tillbaka och börja jobba för annars rasar allt samman. Jag blir bara arg av alla känslor som gnager inuti mig.


Imorgon flyr jag vardagen. Jag & Edwin tar en välbehövlig trip till Örebro. Komma bort och få tänka på annat, rensa huvudet lite så man kan börja sakna igen.

Nepp. Nu slänger jag mig i soffan för att kika på Grannfejden som idag får besök av hundcoachen. Ska bli intressant att se vad han säger om hundar som "anses" vara aggresiva och gör utfall på allt & alla. Tänk vad folk snackar mkt. Speciellt de som inte kan något om hundars beteende.

So long.
M

Kommentarer
Postat av: Chris

Snart vänder det säkert och Hasse får jobb!



Hoppas du får det riktigt mysigt i Örebro!



KRAM

2010-10-27 @ 22:03:26
URL: http://chrisdahlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0