Soffläge

Segade oss till slut upp ur soffan. Efter lite mat vilket givetvis gav oss lite energi satte vi oss i bilen och tog en tripp till Elins Esplanad. Strosade runt lite, lade undan en overall till Edwin ( EN TILL ! ) Som om ungen inte har nog med kläder. Mamma kom förbi och hade med sig en burk med nybakta kärleksmums <3 Underbara mamma!

Nu har man trillat ner i soffan igen. Kollar på 2 1/2 män i väntan på att klockan ska slå tio då det är dags för Kungarna av Tylösand. Förnedringstv i toppklass. Alla skriver att de utnyttjas och alkoholen flödar vilket ju leder till att de gör bor sig. Men alla vet att sex säljer, och är man så dum att man ligger i tv och sedan tillåter att det visas så får man stå sitt kast sen. Jag gillar serien, speciellt maskinen. Han är väl den enda som verkar vettig. Men nog om det.

Har en son som tydligen vill hänga i mitt bröst nu. Arla är mitt mellannamn.

Mammas hjärta

Mammas hjärta


Kommentarer
Postat av: luffi

jo tack det har varit och är bra med mig! Ha en fortsatt fin kväll! kram Luffi så hörs vi säkert av igen!

2010-10-20 @ 22:13:00
URL: http://www.luffi.se
Postat av: simone

vilken going :D

2010-10-21 @ 17:09:05
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0