Sol vs Snö

Vilket jävla omslag ?!
Jag mötte upp Josefine och Edwins supersöta tjej Tilde för en långpromenad i det underbara vädret. Hann bort till Horsås när Josefine kläcker att det ser ut som om det ska snöa, och visst fan ! 5 min senare faller den första flingan pladask på hennes halsduk, minuter senare öste det ner. Och jag som tagit på mig en tunn höstjacka, trodde jag skulle frysa ihjäl. Snälla män som vi har blev det bilfärd hem.

Så nu har jag burrat ner mig under duntäcket, lagom till att solen kikat fram igen.
En kort powernap innan det är dags för husvisning 16.30.

So long


Kommentarer
Postat av: sofie

hejhej! Fin blogg! Följ gärna mina äventyr i Schweiz:)



Kram Sofie

2010-10-21 @ 15:24:29
URL: http://sofieahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0