Kvällsaktiviteter på Falkvägen

Uscha mig vilken slö dag. Vädret har gjort att vi inte ens klivit utanför dörren.
Älsklingen kom hem på lunchen och tog ut Mira i vad jag tror kan kallas snöstormen.
Jag och Edwin har bara slappat inne, han antingen superhappy eller superkinkig. Lillskrutten har lite ont eftersom tanden klättrar genom tandköttet. Inte så svårt att förstå kanske , man vet ju bara hur det kändes när visdomstanden skulle upp. Sen att dom krånglar till max är ju en annan femma.

Har haft världens cravings idag. Jag är sugen på massa saker...tror jag iaf.
Egentligen är jag sugen på en känsla. Ni vet när man var liten och det var lördag. Våran familj åkte alltid och badade på Odenbadet i Falköping och sen efter det köpte vi lördagsgodis på Gotteboden när vi kom hem. Den känslan.
Men jag är inte sugen på själva godiset, bara känslan av hur gott det brukade vara.
Eller känslan av första tuggan fyllemat efter en redig utekväll när kroppen bara skriker efter onödiga kalorier.

Ikväll blir det lugnt, är satans trött. Som vanligt. Däckade en timma när Hasse kom hem och tog Edwin. Vaknade ur koman eftersom jag dregglat på hela handen och kinden. Den är goo!

Nu ska jag hjälpa hjärtat som packar lite skrot inför flytten. Jag har världens bästa man !

Kyss!

Kommentarer
Postat av: Em

Saknar dig min extra syster! kanske kan vi ses på lördag, ska rida på dagen/ eftermiddan. Efter har jag inget planerat. kanske kan vi ta en fika på pims?

2011-02-11 @ 18:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0