Massor

Jisses.
Jag har bott i en enda stor röra det sista. Har packat inför flytten och jag hatar när allt bara är en enda stor röra. Men, nu har vissa lådor åkt till nya destinationen och resterande av möblemanget åker imorgon. Lovely!

Har verkligen inte orkat, eller hunnit, blogga det sista. Slängen in något kort då och då men bilderna har fått vänta.
Tänkte jag ska dra en svängom i huset sen när möblerna hittat sina platser lite åtminstone.



Annars har det vart rätt lugnt.
Våran bil har pajat, perfekt tajming eftersom vi sålde av den andra för ca 2 veckor sen i samband med att Hasse fick firmabil. Tyvärr kan inte Edwin sitta i firmabilen vilket gör oss minst sagt handikappade i stora skogen, Så nu kära vänner är det dags att visa er ute på vischan så inte jag och Edwin går under.
Om ni händelsevis sitter på en kombi, eller känner någon som gör det så hojta lite.
Lånebilar mottages dessutom gärna :)


Nu ska vi spendera sista kvällen på Vadden.

Puss.

Kommentarer
Postat av: sanna

Åhh sötedwin<3

2011-02-18 @ 20:36:35
URL: http://sannissa.blogspot.com
Postat av: Chris

Stort lycka till med flytten!

2011-02-18 @ 21:13:35
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com
Postat av: anniz

Varför kan han inte sitta i firmabilen? :)

2011-02-18 @ 23:39:04
Postat av: Ellen

Jag vill komma och hälsa på :D vart har ni flyttat?

2011-02-23 @ 18:46:07
URL: http://alltomellen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0