Back on track

Börjat återkomma till livet men kroppen är fortfarande fruktansvärt tung.
De senaste dagarna har varit minst sagt jobbiga. Fått en släng av vad som tros vara maginfluensa eller matförgiftning. Imorgon blir det till att ringa Vårdcentralen eftersom magsmärtorna vägrar ge med sig. Ända sen i onsdags/torsdags har jag vaknat mitt i natten flera gånger av fruktansvärda smärtor i magen, även dagarna har genomsyrats av detta. INTE kul.

Känns som jag verkligen missunnat Edwin det sista. Han vill leka men mamma bara får ont och är trött.

Åt min första middag igår på ett par dagar. Porterstek med kokt potatis och sås. OM DET VAR GOTT, men fy satan vad ont jag fick. Efter 4 timmars konstant smärta i magen gav det sig äntligen och som tur var hade jag mami hemma som sällskap lite eftersom Hasse var ute med sina polare. Man får passa på när det händer något i denna stad. Älsklingen kom hem relativt tidigt och somnade sedan som ett litet barn i hans famn.


Börjar känna av ångesten lite nu. För er som inte vet så kommer ju Hasse ligga ute på veckorna och vara borta mån-tors kväll vilket lämnar mig, Edwin och Mira ensamma i ett stort hus. Jag kommer bli galen, jag hatar att vara helt ensam. Och tänk er, mitt i skogen, då är man inte så kaxig.
Tur är att jag har Mira som alltid vaktar när jag är ensam hemma eller vilar.
Är ju inte för alltid, bara ca 2 mån men om det är någon som känner för miljöombyte och sällskap så är det öppna dörrar som gäller. Jag & Edwin står för mat, husrum och sällskapet.

Nu ska jag läsa lite andra bloggar och se om man hittar något kul, läsvärt.

Bjuder på en småtimmarsbild från nyår. Finns det någon bättre pojkvän.
(Helt klart: NEEEEEJ! )

Kyss
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ps. Älskade SannaPanna fyller år idag. Kunde tyvärr inte vara med och fira henne igår men vi önskar en underbar dag till en underbar människa. Jag är så oerhört glad att jag får dela mitt liv med dig min fina vän.
Kärlek !'
Ds.

Kommentarer
Postat av: Kael

Bara höra av dig om det är så!

Är relativt ledig nuförtiden! Iaf innan säsongen startar i maj så kommer de vara chill iaf! Så är du ensam är de bara höra av sig :)



/Kalle

2011-01-31 @ 04:29:01
Postat av: Josefine

Men jag och tilde kan komma och sova hos dig så klart. nemas problemas... =)

2011-01-31 @ 13:02:49
Postat av: Malin

Kalle:

Bara komma ut närhelst det passar.

Börrjar tom överväga om du ska introducera mig för ett tv-spel som lite tidsfördriv :)



Josefine:

Ja det måste ni verkligen göra, blir riktigt kul. :)

2011-01-31 @ 13:29:36
Postat av: sana

Ååhh sötnos<3 Glad att jag har dig i mitt liv hjärtat! Pusss

2011-01-31 @ 21:23:43
URL: http://sannissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0