Bring me to life

GOD DAMN!

Jag är helt slut i kroppen, och knoppen. Eftersom jag mått skit det senaste och inte kunnat träna bestämde jag mig ändå för att genomföra intensivpasset idag. Och fy helvete vad jobbigt det var, kroppen var tung och seg efter de senaste dagarna i princip utan mat. Klart att man kan ta det lilla lugna när man tränar men vafan är det intensivpass, då banne mig ska det vara intensiv, kraftfull träning också.
Klara mig igenom idioten och ruscherna så nu känns det bra, om än vääääldigt mört.

Så imorgon ska jag ta det lilla lugna, blir en sväng till stan och babyrytmiken om jag inte mår alltför dåligt. Lilleman har dragit på sig en förkylning, sin första riktiga så han snorar en hel del. Tycker så synd om honom eftersom hans snor i näsan gör att det blir jobbigt för honom när han sover. Får nog ta en sväng till apoteket imorgon för att köpa en nässug om det inte blir bättre.

Nu ska jag krypa under täcket för är sjukt trött. Och som alltid när man har barn är det ju en dag imorgon också.

G Night


Kommentarer
Postat av: Sara

Köp näsdroppar också, ( saltlösning ), Det hade jag på Liam när han var förkyld!

Krya på dig Edwin!

Ses kanske imorgon

Kram

2011-01-31 @ 22:00:38
URL: http://saantos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0