Gnälligt värre

PHU. Varit en minst sagt seg dag. Edwin har varit ovanligt gnällig, hela fm, vilket blir väldigt jobbigt då han nästan alltid är på bra humör.
Den senaste veckan har bara flugit förbi.
I måndags körde jag och Josefine ett intensivpass vilket var skitkul men helvete vilket styrkedel. Den var minst sagt BRUTAL. Var måttligt slö på tisdagen men vi drog iväg med barnvagnarna på en långpromenad.



Onsdagen grejade jag hemma med tvätt och på kvällen körde jag ett skivstångspass. Helt underbart kul.
Känns så himla bra att man hittat 2 riktigt jobbiga, men också roliga pass som man kan gå på varje vecka.
Jag tycker att det ska verkligen kännas att man lever när man tränar. Visst kan man köra andra saker och orka igenom men det känns bra mkt bättre när man är så uttömd på kraft att musklerna bara skakar.
 
Igår blev det fika med Sanna, dock en snabbis. Måste verkligen ta mig mer tid för mina vänner. De tillför så mkt.
Drog ner och körde ett pass Core på kvällen. Skum form av träning, pensionärsvarning men var tvungen att prova. Styrkedelen var rätt givande men balansdelen kändes bara fjollig. Vill jag stå på ett ben och låtsas plocka bollar kan jag göra det hemma :) Kände mig bara jävligt fånig.

Idag har det varit lugnt. Har lagat tacos och myst lite hemma. Påbörjat städning och ytterligare röjning inför flytten om ca 1 månad. Edwin var med och stökade i köket samtidigt som han mumsade i sig katrinplommonpure.
Längtar tills imorgon då man får röra lite på sig igen och självklart spendera tid tillsammans hela familjen.



En kladdig gullegris <3


Hörs imorgon.
Förhoppningsvis med HUSBILDER ! :)


Kommentarer
Postat av: sanna

Det var mysigt den lilla stund vi träffades;) Vad är det du säger om core? På feelgood har vi ett grymt bra pass som knappt några gamlingar går på;) du får komma till oss ist babe;) älskar våra corepass;) Pusss

2011-01-15 @ 19:24:15
URL: http://sannissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0