Ja just det

Tanken var att jag skulle lagt upp bilder i torsdags eftersom vi var ute vid huset där renoveringen var i full gång. Men eftersom minneskortet tydligen har bestämt sig för att krångla i kameran och behöver formateras om så får vi helt enkelt ta en tripp i helgen eller någon annan dag när det fortfarande är ljust och dra av några kort.
Längtan är stor nu. Vill ha vår och sommar.

De senaste dagarna har varit fulla av stök hemma. Städade undan julen, städade och sorterade ur vårat överfyllda förråd. Så nu är det hallen som är fylld med skiten. 3 svarta sopsäckar med skräp som ska slängas och säkert 20 kassar med kläder, skor, väskor, och diverse heminredning som ska till nya ägare.
MEN GUD SÅ SKÖNT.
Jag är riktigt stolt över mig själv men har insett ett och annat. Jag köper, eller jag brukade köpa, sjukt mkt saker. Kläder, skor och väskor framförallt. Var back in the days när man skulle ha precis allt. Och tro mig, det kostar. Hittat massa kläder där inte ens prislappen är borttagen. Är inte det ett tecken på att man har föööör mkt.
Man hinner inte ens använda det innan man köpt nytt.


Nu för tiden ligger ens egna kläder på en stadig andraplats. Edwin får typ allt i klädväg. Han är nr 1.
Jag riktigt längtar tills han kan gå så han kan visa upp alla kläder. Nu för tiden blir det ju mest bodys eftersom man bär honom och alla tröjar hamnar upe i armhålorna annars vilket är lite synd.  Finns inte alltför mkt fina bodys, är ju trots allt ett basplagg.

Nu ska vi ta och invänta mormor som ska gulla lite med Edwin.
Längtar tills ikväll då jag och Josefine ska ge oss på ett intensivpass. Får se hur min kropp mår efter det börjar ju bli helt frisk nu efter förkylningen. Bara snoret som ska väck men det ska vi väl klara.

Edwin bestämde sig precis för att spy så jag tror ett klädbyte är på sin plats.
Hej så länge.

Kommentarer
Postat av: sanna

Vi måste ses snart snyggo!

2011-01-10 @ 15:07:24
URL: http://sannissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0