Musik

Mitt liv har alltid varit fyllt av musik men sen man fick barn uppskattar man ibland ett "tyst hus"
Hade aldrig kunnat tro att jag skulle trivas när det är alldeles tyst omkring men när man får barn förändras mycket, speciellt du. Prioriteringar och värderingar ses ur ett nytt perspektiv.

MEN.
Nu ekar musikfilerna på datorn tomma.
Och jag har bestämt mig för att jag vill ha musik. Massor av musik, för man mår så mkt bättre.
Så alla ni som sitter på sköna låtar. Ge mig!
Dela med er. Jag lyssnar på det mesta, men INTE punk och hårdrock :)

Thanx.


Btw så är Edwin vaccinerad igen iaf. Idag blev han knappt ledsen,. gapade lite för uppmärksamheten men slutade efter 1 minut. Skönt och tryggt i pappas knä där han satt idag istället för att ligga på skötbordet. Så idag blir det lugnt för att undvika feber och såna där tråkigheter.
Nu ska jag invänta Hasse och sen blir det nog en film i detta tråkiga väder.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: linus morgan

hur ska jag skicka.. eller vill då låna min hårddisk så du kan härja fritt??

2011-01-05 @ 12:42:03
URL: http://ottann.blogg.se/
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

ska vi slå ögona i kors och sova?! :)

låter som en bra idé GODNATT! (a'

2011-01-07 @ 04:08:00
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0