Off we go

Herregud vad det snöar. Jag gillar snön, men någon måtta får det väl vara. Det är inte så jävla roligt att ploga fram med vagn och hund eftersom skottningen utanför oss är under all kritik. Runt 30-40 cm är lagom, inte 130-140 cm :O

Får väl snart ta och bege mig iväg för att skotta fram bilen. Jag och Edwin ska  ju som sagt iväg och välja tapeter till våra sovrum i huset.


Har dragit på mig en sjuhelvetes förkylning också. Hade planerat en långpromenad idag också men tror vi skippar den och stannar inne. Nej nu ska jag ta Edwin som sitter och provsmakar leksakerna på gåstolen. NAM NAM!

So long.
/Malin

Kommentarer
Postat av: Chris

Ja men visst är det smart! :-)

2011-01-04 @ 20:58:12
URL: http://chrisdahlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0