14/3

Gosh!
Det var verkligen längesen man skrev här. Lite för länge enligt min smak. Bloggen är ju ett sätt för mig att lätta lite på trycket, berätta vad jag gjort eller om det är något som stör mig.

Flytten gick i alla fall kanon. Tack alla underbara människor som hjälpte till.
Nu börjar vi komma i ordning i huset. I lördags var vi iväg till Tibro och hämtade köksbordet. Blev riktigt nöjd med vårat val måste jag säga. Blev ett vitt, stilrent och snyggt. Det går alltid hem.

Nu surfar jag runt lite på nätet. Var ju inte igår. Varit minst sagt krångligt med alla telefoner, abbonemang..för att inte tala om täckningar för tv och bredband.

Saknar min man. Tidigt imorse åkte Hasse iväg till Gbg för att jobba och kommer hem först på tordag em/kväll. Det var nog först när jag insåg att jag kommer gå och lägga mig själv som jag faktiskt insåg hur mycket han gör i mitt liv. Han får mig att känna mig trygg bara genom att finnas vid min sida. Kan inte föreställa mig ett liv utan honom, och för mig är det ett stort steg. En slags mognad och en vetskap om att jag har hittat mannen i mitt liv.
Haha, det låter nästan fjolligt men jag är lycklig. För mig är det absolut viktigast.

Nu ska jag mysa ner mig hos Edwin som slumrar här på soffan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vill komma och kolla på huset:D...

När passar det för er?

//H.P

2011-03-14 @ 14:53:12
Postat av: sanna

Vad härligt att du funnit din man, precis som jag är funnit min, känns helt underbart..;) puss

2011-03-14 @ 15:00:44
URL: http://sannissa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0